משלוחים והחזרות חינם לכל הארץ

מה ניתן לכלבים ללעוס כשהם נמצאים בכלוב ללא השגחה?

קונג שחור

תוכן הכתבה

בעלי גורי כלבים נוטים לחשוב על הכלובים בהם הם שמים אותם מפעם לפעם בתור מקומות סטריליים ובטוחים לחלוטין ששום דבר מסוכן לא יכול לקרות בהם. שגם ניתן לשים בהם את הגורים על מנת שלא ילעסו דברים או למנוע מהם לרדוף אחרי ילדים קטנים. אפילו בעלים של כלבים בוגרים לפעמים שמים אותם בכלובים . במטרה למנוע מהן לברוח או בשביל להרגיל אותם לשהייה במקומות צפופים יחסית. בכל מקרה ישנה מחשבה כאילו מדובר על מרחב סטרילי ללא כל סכנה שלא מצריך השגחה מיוחדת. 

עם זאת, מרבית בעלי הכלבים בסיטואציה הזו בוחרים לתת לכלב צעצוע או חטיף ללעיסה כדי להעביר את השהייה בנעימים. אם אותו חטיף או צעצוע הוא מסוכן לבריאות, זה בהחלט עשוי להיות בעייתי ואפילו מסוכן יותר ממה שעשוי לקרות אם הכלב יהיה משוחרר. 

אם אתם רגילים לשים את הכלבים בכלוב וללכת אפילו לזמן קצר, האפשרויות שלכם לחטיפים וצעצועים הן מוגבלות יותר. בואו נדבר על כמה דברים שאפשר לתת. 

לכו על דברים גדולים

אם אתם מביאים חפצים או חטיפים לעיסים לכלבים שלכם, הם צריכים להיות גדולים ביותר כך שלא ניתן יהיה לבלוע אותם. אל תתנו לכלבים שלכם דברים שאפשר ללעוס ולבלוע לחלוטין בפרק זמן של פחות משעה. 

כמובן שהבעיה לפעמים היא למצוא חפצים או חטיפים גדולים מספיק וחשוב לעשות זאת בקפדנות, במיוחד אם יש לכם כלבים שלועסים מהר ויכולים לבלוע תוך זמן קצר דברים גדולים יחסית. 

עצמות

  • עצם חזיר מעושנת סטנדרטית בוואקום אלפא ספיריט
    עצם חזיר סטנדרטית מעושנת בוואקום אלפא ספיריט
    22.00
  • חצי עצם חזיר בואקום אלפא ספיריט
    חצי עצם חזיר מעושנת בוואקום אלפא ספיריט
    19.00
  • עצם חזיר ברושטה בואקום אלפא ספיריט
    עצם חזיר ברושטה בוואקום אלפא ספיריט
    22.00
  • עצם חזיר אלפא ספיריט מעושנת 2 חצאים
    עצם חזיר מעושנת בוואקום 2 חצאים אלפא ספיריט
    25.00
  • עצם חזיר מקסי בואקום אלפא ספיריט
    עצם חזיר מקסי בוואקום אלפא ספיריט
    25.00

אנו ממליצים בהחלט שלא לתת לכלבים את העצמות הסינטיות מפני שהמרקם של אלו עשוי לסכן את הכלבים ולגרום לפציעות בחלל הפה והגרון, ועצמות לחות מנגד הן מצע פורה לחיידקים ובקטריות ולכן גם הן לא ממש מומלצות. אם אתם מעוניינים בכל זאת לתת עצמות, אלו צריכות להיות עצמות טריות (או עצמות טריות קפואות שהופשרו) שיש עליהן עדיין שאריות רקמה. אלו הן עצמות בטוחות הרבה יותר ויש להן יתרון נוסף שהן עוזרות לנקות פלאק מהשיניים של הכלבים. אומנם קשה יותר למצוא עצמות כאלו, אבל אם יש לכם קצב שאתם הולכים אליו באופן קבוע תוכלו לבקש ממנו לשמור כמה בשביל הכלב שלכם. מומלץ לתת עצמות רק לכלבים שכבר הוכיחו שהם יודעים לפרק אותן בעדינות ולא בצורה אגרסיבית מדי. 

עצמים לעיסים אחרים

מה לגבי דברים כמו אוזני חזיר מיובשות, פרסות בקר, גידים וחלקים מיובשים שאפשר למצוא בחנויות החיות? את הדברים הללו עדיף שלא לתת בכלוב, מפני שכלבים יכולים לפרק אותם לחלקים שעשויים לגרום לחנק. חשוב שלא לתת דברים כאלו ללא השגחה. 

ומה לגבי מתקני המשחק והאכלה?

ככל הנראה הפתרון האידיאלי והבטיחותי ביותר לכלבים שנמצאים בכלובים ומשהו שיכול להשאיר אותם עסוקים ושמחים. כדאי לשים דברים דביקים כמו חמאת בוטנים או יוגורט, ככה שייקח לכלב זמן למצות את המשחק. עם זאת חשוב מאד לזכור שיש לבדוק שהמתקן גדול דיו כך שהכלב לא יוכל לפרק אותו באמצעות השיניים ולבלוע חתיכות גדולות ומסכנות חיים. 

  • כדור טניס מצפצף
    קונג סקוויקר כדור טניס מצפצף
  • עצוע לעיסה משולב חטיפים
    קונג קלאסיק צעצוע לעיסה משולב חטיפים
  • פולר משחק ואימון לכלבים
    Puller פולר – לכלב טבעות מקצועיות לאימון ולמשחק
  • קונג פאפי משחק לגור למילוי חטיפים
    קונג פאפי משחק לגור למילוי חטיפים
  • פטקס צעצוע מצפצף עצם קוצים
    פטקס צעצוע מצפצף עצם קוצים
  • בובה ללא מילוי בצורת ברווז
    פט ספורט בובה ללא מילוי בצורת ברווז לכלבים

הכלב לועס בצורה אגרסיבית?

שימו לב כי הבאנו כאן קווים מנחים לבחירת חטיפים או חפצים ללעיסה, אבל צריך לזכור ששום דבר הוא לא בטוח במאת האחוזים. קונגים (מתקני האכלה ומשחק נפוצים) מהסוג השחור הם ככל הנראה החזקים והעמידים יותר, ומתאימים יותר לכלבים שהם לועסים אגרסיביים. אם אתם יודעים שהכלב שלכם הוא כלב מהסוג הזה, יש סיכוי שהפתרון היחיד שיתאים הוא תפזורת של חטיפים קטנים – זה אומנם לא יספק לו תעסוקה לאורך זמן, אבל זה הדבר הבטוח ביותר שאתם יכולים ללכת עליו. 

הקפידו להתאים את החטיפים או הצעצועים ללעיסה לכלבים שאתם שמים בכלוב וזכרו שהבטיחות שלהם היא הדבר החשוב ביותר שעליכם לדאוג לו כשאתם מכניסים אותם לשם.
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שיתוף המאמר:

מאמרים קשורים

גרייהאונד

גרייהאונד (Greyhound)

התעמקו בעולמו המרתק של הגרייהאונד, גזע הידוע במהירותו, זריזותו ותכונותיו הפיזיות הייחודיות. בלוג זה מספק מבט מעמיק על מאפייני הגזע, הטיפול, האימון והבעיות הבריאותיות של הגזע.

קראו עוד »
אקיטה אמריקאי

אקיטה אמריקאי | American Akita

במאמר זה אנו מתעמקים בעולמו של האקיטה האמריקאית, זן ייחודי ונאמן האהוב על רבים. נחקור את המאפיינים הפיזיים המייחדים את הגזע הזה, נדון בהבדלים בין

קראו עוד »
דילוג לתוכן