תשלום

1. המחירים המוצגים בסל הקניה כוללים מע"מ על פי דין וכוללים עלויות משלוח (בהתאם למקום מגוריו של הלקוח ותקנון המשלוחים).

2. לחיצה על "בצע הזמנה" מהווה קניה של המוצר, המחייבת בתשלום מלוא הסכום של המוצר, בתוספת כל תשלום נוסף לרבות דמי משלוח או דמי טיפול כמפורט בפרטי המכירה.

3. חיוב הלקוח יתבצע ע"י  חברת 'גג לחיות' (להלן 'החברה'), וזאת באמצעות כרטיס האשראי שאת פרטיו מסר הגולש.

4. אנו מכבדים את כל כרטיסי האשראי הישראליים המקובלים במשק: ויזה, ישראכרט, מאסטרכרד, דיינרס, אמריקן אקספרס, וכן מכבדים כמובן תשלום במזומן שטרות.

אספקת המוצר

1. אספקת המוצרים וזמן אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים באתר תחת מדיניות משלוחים ו/או בהתאם למה שכתוב בהזמנה.

2. זמני משלוח ואספקת המוצרים הינם עד 3 ימי עבודה.

3. זמן אספקת המוצרים כולל רק את חישובם של ימי עסקים, דהינו, חמישה ימי עבודה בשבוע (ימים א'-ה') ואינו כולל ימי שישי/שבת וימי חג.

4. משלוח המוצרים יכול להיעשות בדואר רשום ו/או שירות שליחים לפי שיקול דעתה של החברה.

5. מדיניות ההובלה והאספקה נקבעת על ידי החברה ועל פי שיקול דעתה. לחברה שמורה הזכות להודיע כי אין באפשרותה להוביל את המוצר לאזור מסוים, ובמקרה זה הגולש לא יחוייבבדמי משלוח והוא יוכל לבוא לאסוף את ההזמנה במקום ניהול עסקיה של החברה.

6. החברה או מי מטעמה לא תישא בכל אחראיות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטה, כדוגמא שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או מערכת הטלפונים ו/או מערכות תקשורות, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה,רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו"ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועד האספקה. במקרים אלו רשאית החברה להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של הרוכש.

7. דמי המשלוח בהם מחויב הלקוח, כוללים בין היתר את עלות אריזת המוצר, אחריות וביטוח המוצר בעת המשלוח וכן הוצאות המשלוח בפועל, אלא אם צוין אחרת על ידי החברה.

8. בעת תיאום האספקה, רשאי השליח לבקש את נוכחו של הלקוח במקום ובמועד האספקה ולבקש הצגה של תעודת הזהות שלו ו/או חתימתו על גבי שובר כרטיס האשראי כתנאי למסירת המוצרים.

ביטול עסקה והחזרת מוצרים מצד הלקוח.

1. ביטול ההזמנה יעשה באמצעות שליחת דוא"ל לחברה (office@gag-lachayot.co.il).

2. בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א-1981 ("חוק הגנת הצרכן") רשאי צרכן לבטל קנייתו של מוצר בהודעה בכתב מרגע הרכישה.

3. במקרה של ביטול העסקה מסיבה שאיננה פגם או אי התאמה בין המוצר לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי המוכר המציע – הלקוח יתבקש להחזיר את המוצר לחברה במקום שבו היא מנהלת את עסקיה.

4. ביטול העסקה כפוף לכך שהמוצר ישוב לחברה באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.

5. בתוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול יושב ללקוח הסכום ששולם על ידו בגין המוצר בניקוי עלות דמי המשלוח.

6. זכות הביטול אינה עומדת במקרים הבאים:

א. מוצרים שלא ניתן להשתמש בהם פעם נוספת ו/וא לספקן לצרכן אחר ו/או מוצרים שערכם יאבד בפרק הזמן עד לחזרתם לעסק ("טובין פסידים" כמשמעם בחוק הגנת הצרכן).

ב. לגבי טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.

ג. טובין הניתנים להעתקה שכפול והקלטה לאחר פתיחת אריזתם המקורית.

ביטול עסקאות על ידי החברה

1. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, את הפעילות באתר ו/או לבטל עסקה (לפני או לאחר סגירתה), לרבות בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן:

2. אם יתברר שהתבצעה או מתבצעת באתר פעילות בלתי חוקית.

3. אם ארעה תקלה טכנית אשר מנעה או עלולה הייתה למנוע ביצוע עסקה מסוימת.

4. במקרה של כוח עליון, פעולות מלחמה, איבה או טרור המונעים לדעת החברה את מימוש העסקה או ביצועה.

5. במידה ותחול טעות בתום לב בהדפסה, בתיאור המוצר/השרות, בתנאי העסקה, ו/או במקרה של טעות בהזנת נתוני העסקה ו/או טעות בהזנת הנתונים מצד הרוכש, רשאית החברה לבטל את הרכישה הספציפית.

6. בכל מקרה שנעשתה פעולה בניגוד לתקנון זה ותקנון האתר המלא.

7. החברה  רשאית לבטל הזמנה, אם בוצעה ללא פרטיו המלאים/המדויקים של הרוכש.

מדיניות המשלוחים

משלוחים חינם בהתאם לסכום הקנייה ובהתאם לכתובת המשלוח כמפורט בדף 'מדיניות המשלוחים'. 

יש לציין שאיזורי השילוח והסכומים הזכאים למשלוח חינם יכולים להתעדכן מעת לעת לפי שיקול דעתה של החברה.

 מבצעים והנחות

1. השימוש בקופון הינו למימוש חד פעמי ומותנה בהרשמה לאתר גג לחיות.

2. ניתן לממש קופונים בהזמנות אינטרנט בלבד.

3. הטבת משלוח חינם ברכישה מעל 100 ש"ח מחושבת לאחר מימוש הקופון בכפוף לתקנון המשלוחים.

4.  ניתן לאסוף את המוצרים עצמאית בתיאום מראש בכתובת זרחין 5 רעננה.

5. המבצעים וההנחות כפופים להמצאות המוצרים במלאי.

6. אישור הזמנה במייל אינו מבטיח את המצאות המוצרים במלאי.

7. ההזמנה תחוייב ותסופק לאחר וידוא המצאותם של המוצרים במלאי (אל תדאגו, אנחנו נתקשר אליכם!)

8. אין כפל הנחות ומבצעים.

9. ט.ל.ח.

תקנון זה הינו חלק בלתי נפרד מתקנון האתר המלא.