משלוחים והחזרות חינם לכל הארץ

אומגה 3 לכלבים: למה חשוב לוודא שהכלב שלי מקבל מספיק?

אוכל לכלבים עם אומגה 3

תוכן הכתבה

לחברים שלנו על ארבע מגיע רק הטוב ביותר: מיטה לכלב חמה להתרכבל בה, מרחבים לרוץ בהם ולפרוק אנרגיה, מילה טובה וליטוף על בסיס יומיומי וגם תזונה איכותית המותאמת לכלבים במיוחד. אבל מה זה בדיוק אומר תזונה איכותית ומספקת? כמובן שהתשובה מורכבת למדי ושכל כלב זקוק לדברים קצת אחרים. אבל אם יש משהו שכל הכלבים צריכים ושלא כדאי להתפשר לגביו הרי שמדובר ברכיב אומגה 3. 

שנייה לפני שנסביר בדיוק מה זה הרכיב הזה, למה הוא כל כך חשוב ואיך נוודא שהכלבים שלנו מקבלים מספיק ממנו, נזכיר שכאן באתר תוכלו למצוא מבחר של מותגי מזון מובילים עם אומגה 3 ושלל ויטמינים ומינרלים וכן מגוון של תוספי מזון איכותיים – מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ בכל שלב. 

מה זה אומגה 3 לכלבים?

אומגה 3 היא קבוצה חומצות שומן חיוניות ובלתי רוויות וכדי להבין בדיוק מה זה אומר אז צריך לפרק את המושג הזה לחלקים:

  • חומצות שומן: אבני בניין בגוף של כלבים ושל בני אדם וחשובות מאד לבריאות הכללית. הן אוגרות אנרגיה, מסייעות לגוף לספוח סוגים שונים של מינרלים ויש להן תפקיד חשוב ביותר בהיבט של איזון הורמונלי בגוף. 
  • חיוניות: כלומר שהגוף של הכלבים (ושוב, גם שלנו בני האדם) לא מסוגל להפיק אותן בעצמו. כלומר שחייבים להשיג אותן דרך מקור חיצוני, או בקיצור דרך המזון. 
  • בלתי רוויות: כלומר שזהו הסוג הטוב של שומן ולא הסוגים האחרים והמזיקים שכולנו מכירים – שומן רווי ושומן טראנס. 

ההשפעה של אומגה 3 על גורים

ממש כמו תינוקות, גורים צעירים מתחילים לחקור את העולם מסביבם מהר מאד. בגלל שהמערכת החיסונית שלהם היא חלשה ופגיעה, הם זקוקים להגנה מפני שלל המזיקים שקיימים בסביבה. לפי כל המחקרים האחרונים אומגה 3 הוא הרכיב שמאפשר זאת ובאמצעותו הגוף נלחם בכל אותם החיידקים והוירוסים המסוכנים. מעבר לכך אומגה 3 חשובה במיוחד להתפתחות המנטלית אצל גורים והיא יכולה לשפר יכולות קוגניטיביות, זיכרון ויכולות למידה. 

איך אומגה 3 משפיעה על כלבים בוגרים?

לאומגה 3 תכונות אנטי דלקתיות מובהקות והיא עוזרת לשמור על העור והפרווה של כלבים בוגרים. כמו כן היא עוזרת לתנועה ומקלה על מפרקים קשיחים וכואבים. בנוסף היא חשובה במיוחד לכלבים אחרי פציעות ותאונות שכן היא מזרזת את תהליכי ההחלמה הטבעיים של הגוף. 

האם אומגה 3 מתאימה גם לכלבים בגיל הזהב?

בהחלט. התכונות האנטי דלקתיות של אומגה 3 חשובות מאד לכלבים מבוגרים.    היא מסייעת לגוף להילחם בשלל מחלות. כמו כן נמצא קשר בין כמות מספקת של אומגה 3 אצל כלבים מבוגרים למניעה של מחלות קוגניטיביות הקשורות בגיל כמו דמנציה. 

באילו סוגי מזון לכלבים יש אומגה 3?

בגדול אפשר למצוא אומגה 3 מסוג אחד בסוגי מזון לכלבים המכילים רכיבים צמחיים כמו אגוזים וזרעים למיניהם. הסוגים הנפוצים יותר של אומגה 3 נמצאים במזון המכיל שמן דגים (המופק מסרדינים, סלמון, טונה וכן הלאה) וניתן למצוא כאלו בשפע כאן אצלנו באתר. 

איך אדע אם הכלב שלי מקבל מספיק אומגה 3?

פרווה יבשה ומדובללת, נשירת שיער, השמנת יתר, בעיות ראייה, יכולת ירודה של הגוף להתמודד עם פציעות וחולשה בשרירים – כל אלו עשויים להצביע על מחסור באומגה 3, אבל גם על בעיות רפואיות אחרות. בכל מקרה אם מבחינים באחד או יותר מהתסמינים הנ״ל חשוב לגשת לבדיקה אצל הוטרינר. חלק מהבדיקות בשלב הזה יכללו גם בדיקות דם לאבחון חוסרים של אומגה 3 ורכיבים אחרים בגוף. 

מגוון מוצרי אומגה 3 מחכים לכם באתר גג לחיות

אז כעת כשאתם מבינים את החשיבות הרבה של אומגה 3 לבריאות הכלבים שלנו. זה הזמן לוודא שהכלב שלכם מקבל את הכמות הרצויה לו. כאן באתר תוכלו לבחור מתוך מגוון מוצרים המכילים את הכמות הנכונה של אומגה 3, החל מסוגי מזון יבש לכלבים, דרך מזון רטוב / שימורים לכלבים ועד לחטיפים המכילים אומגה 3 וכמובן תוספי תזונה ייעודיים.

נאו פרש מזון לחתול בוגר הודו                            נטורל אנד דלישס כלב גור גזע קטן דג קוד, דלעת ומלון

 

זקוקים להכוונה וייעוץ נוסף? הרגישו חופשי ליצור קשר עם המומחים של גג לחיות בכל שלב ונשמח לסייע לכם בבחירת המזון האיכותי והמתאים ביותר לכלבים שלכם. 

      

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שיתוף המאמר:

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן