משלוחים והחזרות חינם לכל הארץ

אימוץ חתולים: טיפים מנצחים לקראת הצעד ולתקופת ההסתגלות

אימוץ חתולים

תוכן הכתבה

אימוץ חתולים וגידול שלהם זהו צעד שיכול להיות בהחלט מתגמל, אך מצד שני גם מבלבל ואולי אפילו מתסכל עבור מתחילים ומי שאין לו ניסיון בתחום. כמו כל התחלה חדשה – גם כאן חבלי לידה ואתגרים הם חלק מהעניין. אם נדע להתכונן אליהם כראוי נוכל להתגבר עליהם במהרה ולהגיע למי מנוחות עם קשר חזק, טוב ונעים בתוך זמן קצר. 

כפי שתראו מיד, חלק בלתי נפרד מההכנה זו רכישה של ציוד איכותי לחתולים, מזון לחתולים וזה משהו שחשוב להיערך אליו מראש. כאן באתר תוכלו למצוא את המוצרים הטובים ביותר במחירים המשתלמים ביותר. לפני שנתחיל נזכיר שאתם מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ בנושא בכל זמן. 

טיפים מנצחים לאימוץ חתולים מוצלח

עוד בטרם האימוץ רוכשים את הציוד המתאים

עוד לפני שאתם מביאים את החבר החדש שלכם הביתה חשוב מאד לוודא שיש לו כל מה שהוא צריך כדי להרגיש בנוח. בראש ובראשונה חשוב לרכוש מזון איכותי ורצוי ללכת על מזון יבש לחתולים ועל שימורים לחתולים בתור מזון משלים. כמובן איך אפשר בלי פינוקים / חטיפים לחתולים. עוד ציוד בסיסי וחשוב להתחלה זו מיטה נוחה, ארגז חול לצרכים וכלים לאוכל ולשתייה. את שאר הדברים אפשר לרכוש בהמשך לפי הצורך.

אורבן קט נתחי בשר כבש שימור לחתול

אורבן קט שימור לחתול עם נתחי בשר כבש ברוטב 400 גרם

ריגל מזון סופר פרמיום הוליסטי לגורי חתולים

 

חטיף דנטלייף לחתולים

חטיף פיורינה דנטלייף לחתולים על בסיס סלמון 40 גרם

חשיפה הדרגתית לבית ולבני המשפחה

חשיפה מיידית ומהירה לסביבה החדשה עלולה להיות טראומטית עבור החתול החדש שלכם. עליכם לוודא שלוקחים הכל לאט ובזהירות. בשלב הראשון כשמביאים אותו עם הכלוב מומלץ לשחרר אותו בחדר קטן ונעים שמיועד רק לו. רק בהדרגה לחשוף אותו לשאר חלקי הבית. אותו דבר נכון גם לגבי בני הבית. בימים הראשונים יש התלהבות גדולה וחשוב לרסן את בני המשפחה (במיוחד את הילדים הקטנים) ולחשוף את החתול החדש אליהם בהדרגה ובעדינות. 

ספקו לו פינה שקטה ונינוחה

חתולים חייבים מקום בטוח שהם מרגישים שהוא שלהם בלבד. אליו הם יכולים לברוח כשהם מרגישים לחוצים או מוצפים רגשית. ודאו שיש מקום כזה שהוא רק שלהם וזוהי הנקודה שבה כדאי לשים את המיטה לחתול ואת האוכל והשתייה. זהו חלק קריטי וכל חתול חייב פינה שקטה משלו בבית. זה יכול להיות בחדר הכביסה, במזווה, באמבטיה בחדר השינה או כל מקום שקט ופרטי אחר. 

מיטת אוהל לחתול סופר פטס עם כרית נשלפת כחול

מיטת אוהל עם כרית מרופדת לחתול 2 ב-1 סופר פטס

מיטה לחתול מנהרה + פינת רביצה לחתול


לו״ז עקבי הוא המפתח להצלחה

חשוב להבין שגם אם תקפידו על כל הדגשים, יכול מאד להיות שהחתול החדש שלכם עדיין ירגיש מתח ויסתתר בנקודות שונות בבית במהלך הימים הראשונים. מעבר להקפדה על הטיפים הנ״ל, הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות כדי לזרז את ההתאקלמות שלו זה הקפדה על שגרה קבועה. שגרה של חתולים כוללת האכלות בזמנים קבועים, ניקיון של הארגז בזמנים קבועים. כמו כן זמני משחק ובונדינג גם בזמנים קבועים פחות או יותר. השגרה גורמת לחתולים להרגיש בטוחים בסביבה שלהם בדומה לנו בני האדם. 

גירוי מנטלי חובה

מעבר למזון איכותי ומזין, מיטה חמה ונוחה ומקום לעשות בו את הצרכים, חתולים זקוקים גם ללא מעט גירוי מנטלי. את זה אפשר להשיג ממש בקלות דרך חטיפים, צעצועים / משחקים לחתולים. באתר תוכלו למצוא מגוון עצום של צעצועים כאלו – נשכנים, כדורים לחתולים, משחקים המשלבים מזון ואתגר ועוד. חתולים שזוכים לגירוי מנטלי מספק חווים פחות סטרס ומסתגלים מהר יותר לסביבה שלהם. 

צעצוע לייזר לחתול

צעצוע לייזר כף יד לחתול

קט איט משחק מלכודת אול לחתולים

קט איט משחק מלכודת אוכל לחתול CAT IT

ומה לגבי מתקן גירוד לחתולים? 

אם אתם עדיין לא יודעים את זה, חתולים שורטים ומשתמשים בציפורניים שלהם על בסיס קבוע. זוהי לא בעית התנהגות, אלא דפוס טבעי לחלוטין. המטרה היא השחזה של הציפורניים, חיזוק השרירים, ניקיון והפגת מתחים. אם לא תספקו לחתולים שלכם מקום לפרוק בו את יצר הגירוד הם בסופו של דבר ישרטו ויהרסו רהיטים בבית. מומלץ לרכוש צעצועים לגירוד והכי טוב זה מתקן גירוד לחתול המיועד בדיוק למטרה הזו. 

מתקן גירוד מייק קון קרם

עמוד גירוד לחתול מיין קון 117 Petrebels

 

הכי חשוב – התייחסו לחתול שלכם ושחקו איתו כמה שיותר

אימוץ חתולים זו הזדמנות לבונדינג אמיתי וזהו קשר שיש לו יתרונות רבים עבורינו בני האדם. מנגד – זמן המשחק שלכם עם החתול יגרום לו להרגיש יותר בנוח בסביבה החדשה שלו.       

צריכים עזרה? אנחנו כאן בשבילכם

אלו היום טיפים מנצחים לקראת אימוץ חתולים, אם תשימו עליהם דגש זה בהחלט יהפוך את החוויה לנוחה יותר. אם אתם זקוקים לעזרה והכוונה לקראת רכישת ציוד או מזון או פשוט זקוקים לטיפים נוספים לקראת השינוי המרגש – הרגישו חופשי לפנות אל צוות גג לחיות, אנחנו כאן בשבילכם ונשמח לעזור תמיד!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שיתוף המאמר:

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן