משלוחים והחזרות חינם לכל הארץ

בוקסר

כלב הבוקסר

תוכן הכתבה

נאמנות, חיבה, אינטליגנציה, מוסר עבודה ומראה טוב. כלב הבוקסר (Boxer)הוא כל החבילה, בהיר ועירני, לפעמים טיפשי, אבל תמיד אמיץ. הבוקסר היה בין גזעי הכלבים הפופולריים ביותר באמריקה במשך זמן רב.
בוקסר עשוי היטב במצב שיא הוא מראה מדהים. זכר יכול לעמוד עד מטר בכתף. הנקבות רצות יותר. השרירים שלהם מתפתלים מתחת למעיל קצר וצמוד. העיניים החומות הכהות והמצח המקומט מעניקים לפנים מבט ערני, סקרן. המעיל יכול להיות חום או בהיר, עם סימנים לבנים. מתאגרפים נעים כמו הספורטאים שמהם הם נקראים: חלקים וחינניים, עם דחיפה חזקה קדימה. מתאגרפים הם אופטימיים ושובבים. הסבלנות והאופי המגונן שלהם הקנו להם מוניטין של כלב נהדר עם ילדים. הם מתייחסים ברצינות לתפקידים של כלב שמירה ואפוטרופוס משפחתי ויענו באיומים ללא מורא. מתאגרפים עושים הכי טוב כשהם נחשפים להרבה אנשים וחיות אחרות בגיל הגור המוקדם.

בריאות של כלב הבוקסר

לבוקסר אין סבילות גבוהה לא לחום או לקור קיצוניים, ותמיד יש לשמור אותו בתוך הבית כבן משפחה אהוב. מגדלים אחראיים יעקבו אחר מצבים בריאותיים כגון דיספלזיה של מפרק הירך, מצבי לב כגון היצרות אבי העורקים וקרדיומיופתיה, מחסור בבלוטת התריס, מיאלופתיה ניוונית וסוגי סרטן מסוימים.
מועדון הבוקסר האמריקאי, מספק פרטים מעמיקים על בריאות הגזע וטיפולו.

טיפוח של כלב בוקסר

המעיל הקצר והמבריק של הבוקסר דורש מעט מאוד טיפוח. פעם אחת טובה עם מברשת קארי גומי או כפפת פעם או פעמיים בשבוע אמורה לגרום לו להיראות במיטבו. הבוקסר נוטה להיות כלב נקי, הזקוק לאמבטיה רק ​​מדי פעם. יש לגזוז את הציפורניים שלו לפחות פעם בחודש אלא אם כן נשחקים באופן טבעי על משטח קשה, וכדי למנוע הצטברות אבנית יש לצחצח את שיניו לעתים קרובות מדי יום אם אפשר.

בוקסר הם כלבים שובבים מאוד, בעלי אנרגיה גבוהה. הם צריכים פעילות גופנית בשפע כל יום, ברצועה או באזור מגודר מאובטח. אסור לתת לבוקסר לרוץ משוחרר. המורשת של הגזע כרודף אחר ציד פראי פירושה שהם מבלים הרבה זמן בקפיצה וזינוק. ככלבים צעירים, הם זקוקים כל הזמן לתזכורות ללמד אותם להישאר 'למטה'. מכיוון שהבוקסר הוא כלב חזק, פעיל ושובב, ייתכן שהוא לא הבחירה הטובה ביותר עבור מבוגר שברירי מאוד, וגם לא עבור ילד קטן שעלול להיות המום על ידי גור בעל כוונות טובות אך קופצניות.

אימון והדרכה

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שיתוף המאמר:

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן