משלוחים והחזרות חינם לכל הארץ

אביב הגיע פסח בא: כך נעבור את החג בשלום עם חיות המחמד

כלב אוכל

תוכן הכתבה

אחרי שנים של שירים ודיקלום בגן הילדים ובבית הספר, כולנו יודעים טוב מאד איך יודעים שבא אביב.
פשוט מאד, כולם נכנסים לקדחת ההכנות לחג הפסח שכוללת לרוב ניקיונות מאומצים ורציניים יותר מסתם להעביר אבק ולא מעט הכנות לקראת ליל הסדר וארוחת החג המסורתית. 

רובינו כל כך עסוקים במחשבות על הבית ועל המשפחה, שאנחנו בדרך כלל שוכחים לחשוב על הילדים האחרים שלנו – הכלבים והחתולים החמודים שאנו מגדלים. נכון, מבחינתם אין שום דבר שונה גם בתקופה הזו של השנה. אבל מהצד שלנו הבעלים שלהם יש בהחלט כמה דברים חריגים שחשוב לתת עליהם את הדעת. 

אז אם גם לכם יש חתולים וכלבים חמודים בבית, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור את החג בשלום וכמה דגשים שכדאי לקחת בחשבון. חג שמח!

אוכל כשר לפסח? יש דבר כזה!

כשמדובר בהקפדה על כשרות ועל הלכות חג הפסח (ועל הלכות באופן כללי), כל אחד מאיתנו יכול מן הסתם לבחור לעשות את מה שטוב בשבילו. חלקנו נמנעים מהכנסת חמץ הביתה ואכילה בבית אבל אוכלים חמץ בחוץ, אחרים מקפידים ממש על איסור אכילת חמץ, אבל לא מתרגשים אם משחת השיניים או השמפו לא נחשבים כשרים לפסח וחלק הולכים עם האיסור עד הסוף. עבור הסוג השלישי, גם האוכל של הכלבים והחתולים הוא בגדר חמץ ואסור שיהיה בבית. אז מה עושים? למרבה הנוחות אפשר למצוא בימינו מגוון מותגי אוכל ללא חמץ לכלבים וגם לחתולים. מבין הסוגים השונים אפשר גם למצוא די בקלות סוגים איכותיים למדי עם רכיבים תזונתיים ראויים בהחלט. 

אם החלטתם ללכת על זה – חשוב לחדד נקודה חשובה. מעבר חד ומיידי מסוג מזון אחד לשני עלול לגרום לבעיות עיכול שונות אצל כלבים וחתולים. לרבות הקאות ושלשולים. מומלץ להתחיל לשלב בין שני סוגי המזון כשבוע לפני כניסת החג. להפחית בהדרגה מהמזון הרגיל, עד שעוברים לגמרי למזון הכשר. בצאת החג כשאתם רוצים לחזור למזון הקודם חשוב לעשות זאת באותו האופן. 

יוצאים לטייל עם הכלב? זכרו שכל עם ישראל יוצא יחד אתכם

חופשת הפסח זו הזדמנות מעולה לצאת לטייל ולהתאוורר. רק צריך לזכור תמיד שזו תקופה עמוסה למדי שבה כמעט כל משפחה בישראל יוצאת ליום אחד או כמה ימים. יכול להיות שמקומות אליהם תבחרו להגיע עם הכלב שלכם יהיו פחות מתאימים עבורו בגלל עומס האנשים. יכול להיות גם שתבלו שעות ארוכות בפקקים לא מתוכננים שלא יאפשרו לכלב להתפנות. אז חשוב לקחת את כל הדברים האלו בחשבון. 

חושבים לשים את הכלב או החתול בפנסיון ולנסוע לכמה ימים? רעיון מעולה, רק חשוב לקחת בחשבון בעניין הזה שמרבית הפנסיונים מתמלאים עד אפס מקום הרבה לפני ימי החג וחול המועד. המשמעות של הדבר היא שכדאי מאד לשריין מקום מבעוד מועד. כדי שלא תמצאו את עצמכם ברגע האמת בלי פתרון הולם לחיות המחמד שלכם. 

ניקיונות לפסח זה הזמן המושלם לטיפוח בעלי החיים שלנו

אם יש לכם כלב או חתול בבית ואתם מתכוונים לרדת בקרוב על הברכיים עם נר ולחפש אחר שאריות חמץ, סביר מאד להניח שרוב הלכלוך שתמצאו זה דווקא שאריות של פרווה. נכון, זה די הגיוני ואנחנו כנראה לא ממש מחדשים לכם בעניין הזה, אבל האמת היא שזאת הזדמנות נהדרת לשינוי בעניין הזה. איך בדיוק?

ובכן – אצל מרבית הכלבים והחתולים הפרווה נושרת באופן טבעי וזהו חלק מתהליך ההתחדשות שלה. מה שרבים לא יודעים זה שאפשר בהחלט להפחית את כמות הפרווה הזו על ידי הברשה יומית (אפשר גם פעם-פעמיים בשבוע, אבל עדיף כל יום) ועל ידי מקלחות. כאן באתר תוכלו למצוא מברשות ומסרקים איכותיים. אם תקפידו לבצע את הפעולה הזו, בפסח הבא תגלו הרבה פחות שערות שנמצאות בכל פינה. 

מכינים את החברים על ארבע לחג עם אתר גג לחיות

אוכל כשר לכלבים וחתולים? מוצרי טיפוח וניקיון? רצועה ורתמה חזקה לקראת הטיולים שלכם? כאן באתר גג לחיות תמצאו את כל מה שאתם מחפשים. אתם מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ עם המומחים שלנו בכל שלב. מאחלים פסח שמח וכשר!

בונזו לכלב בוגר בטעם עוף ללא חמץ

וויילד פרי מזון לחתולים 18 ק"ג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שיתוף המאמר:

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן