משלוחים והחזרות חינם לכל הארץ

קטסיטר או פנסיון – איזה פתרון עדיף לחתול כשיוצאים לחופשה?

קטסיטר

תוכן הכתבה

סוף סוף הגיע הרגע לפנק קצת את עצמכם ולצאת לחופשה ואתם לא בטוחים לגמרי מה לעשות עם החתול החמוד שלכם? אנחנו מתארים לעצמנו שאתם מודעים לשתי האפשרויות הטובות ביותר שלכם – קטסיטר או פנסיון לחתולים. שתי אופציות שלכל אחת מהן יתרונות וחסרונות. אז מהי האפשרות העדיפה? חשוב להגיד כבר עכשיו שהתשובה היא אינדיבידואלית ותלויה בכם ובאופי של החתול שלכם. אבל ברגע שמבינים את המשמעויות של כל אפשרות אפשר לעשות בהחלט את הבחירה הנכונה. בואו ננסה להבין בדיוק מה המשמעות של כל אופציה ולמי היא עדיפה.

רגע לפני שנתחיל נזכיר שכאן באתר תוכלו לצייד את החתול שלכם כמו חטיפים לחתולים ומגוון מוצרים שיהפכו את השהייה שלו בלעדיכם לקצת יותר קלה. מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ בכל שלב. 

מהו פנסיון לחתולים ומה היתרונות והחסרונות שלו?

פנסיון לחתולים הוא מתקן ייעודי לחתולים שבו משלמים על השהייה של החתול פר יום. לרוב נמצא בפנסיונים חלל מרכזי פנימי וחיצוני שבו החתולים שוהים יחד וחדרים פרטיים, לפעמים לחתול יחיד ובדרך כלל למספר חתולים יחד. כמו כן אפשר למצוא פנסיונים ביתיים שהם בעצם בתים של אנשים שמציעים לארח שם החתול לתקופת הזמן הרצויה. בגלל שאין תקן לפנסיונים בישראל כיום אז כל פנסיון שנתקל בו עשוי להיות שונה בתכלית מכל האחרים. 

יתרונות פנסיון לחתולים:

  • ברוב המקרים אלו מתקנים המיועדים לחתולים וערוכים לטפל בהם על הצד הטוב ביותר. 
  • ערוכים להתמודד גם עם מקרי חירום ולרוב עומדים בקשר רציף עם וטרינר תורן. 
  • אפשר לקבל עליהם מידע בקלות יחסית ולהבין עד כמה הם מומלצים. 

חסרונות פנסיון לחתולים:

  • לא תמיד יש מקום, במיוחד בתקופות העמוסות של החגים והחופשים. 
  • העלות היא לרוב לא נמוכה וזה בעייתי ככל שהחופשה ארוכה יותר. 
  • סביבה חדשה לחתול. בעייתי ביותר לבעל חיים שכל כך רגיל לטריטוריה שבה הוא חי. 

מהו קטסיטר ומה היתרונות והחסרונות של זה?

קטסיטר על פי ההגדרה הוא שירות הניתן בבית המגורים של החתול, הגעה בזמנים קבועים וטיפול בחתול. זו יכולה להיות חברה מקצועית המספקת את השירות הזה או אדם פרטי. ניתן לקבל מגוון שירותים, החל מהאכלה והחלפת חול ועד לזמן משחק, טיול בחוץ ואפילו לינה יחד עם החתול. בשנים האחרונות הולכת וגוברת הפופולריות של טרנד חדש – סאבלט בבתים של אנשים בתמורה לטיפול בחתול. 

יתרונות של קטסיטר:

  • החתול נשאר בסביבה המוכרת שלו. 
  • אין צורך לנסוע ולהוריד את החתול בפנסיון או להחזיר אותו לאחר מכן. 
  • שירות גמיש שאפשר להתאים לצרכים שלנו. 
  • שירות אישי יותר. אפשר להיות בקשר על בסיס יומיומי. 
  • ניתן להיעזר גם בחברים ובני משפחה במידת האפשר. 

חסרונות של קטסיטר

  • עלות יקרה אם לא מציעים שמירה על הבית בתור תשלום. 
  • מצריך מאיתנו ברוב המקרים לתת גישה לאדם זר לבית שלנו. 
  • לפעמים קשה למצוא קטסיטרים לעומת פנסיונים שתמיד יש בנמצא. 

אם ככה – מה עדיף?

באופן כללי נראה שהכף נוטה לכיוון של של קטסיטר בעיקר בגלל האפשרות להשאיר את החתול בסביבה הטבעית שלו. יחד עם זאת חשוב להבין שכשמדובר בפנסיון מקצועי ומנוסה זו לא בהכרח אפשרות רעה בכלל. חשוב לזכור כמובן שהמעבר של החתול הוא לא תמיד פשוט ושהוא עשוי לחוות תקופת הסתגלות לא פשוטה יחסית. נכון – גם כאשר מדובר באדם חדש ולא מוכר שמגיע אל הבית זה עשוי להיות שוק עבור חתולים. זה בדרך כלל הרבה יותר קל ממעבר למקום חדש, במיוחד כזה שיש בו ריכוז גדול של חתולים. 

לא משנה במה תבחרו – אפשר להפוך את התקופה לפשוטה יותר

בסופו של דבר עליכם לשאול את עצמכם האם לחתול שלכם יש אופי שמתאים יותר לפנסיון או או לקטסיטר. בכל מקרה זה עשוי להוות אתגר, אך יש דברים שאפשר לעשות כדי להקל על השינוי. 

חטיפים וכן צעצועים לחתולים למשל, במיוחד כאלו שהחתול אוהב. שגורמים לו להרגיש בבית בהחלט יקלו על כל התהליך. כאן באתר תוכלו למצוא מגוון של מוצרים כאלו ומומלץ להרגיל את החתול שלכם מראש לצעצועים וחטיפים כאלו. לא בטוחים עדיין מה האופציה הטובה ביותר עבורכם ואיך להיערך לנסיעה? מוזמנים להיעזר בצוות המומחים של גג לחיות בכל זמן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שיתוף המאמר:

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן