משלוחים והחזרות חינם לכל הארץ

איך ניתן להאריך תוחלת חיים של כלב אהוב?

תוחלת חיים של כלב

תוכן הכתבה

 

 ״הם גדלים כל כך מהר״ – זו ממש לא קלישאה כשמדובר בחברים שלנו על ארבע. נראה שאנחנו בקושי מספיקים למצמץ והם כבר הופכים מגורים קטנטנים לכלבים בגיל הזהב. כמובן שהם נשארים חמודים לכל אורך הדרך. אם בחרתם מלכתחילה לאמץ כלב זה כנראה בגלל שאתם ממש אוהבים כלבים. אנחנו יכולים רק לנחש שהייתם רוצים שהכלב האהוב שלכם יישאר לצדכם כמה שיותר שנים. אז נכון, כלבים לא ילוו אותנו לכל אורך חיינו. בהחלט יש דברים שאפשר לעשות כדי לדאוג שהם יישארו איתנו כמה שיותר. 

תוחלת חיים של כלב, ישנם דברים שאכן תלויים בנו. כאן אצלנו באתר תוכלו למצוא ציוד לכלבים ומזון שאתם צריכים כדי לגרום לזה לקרות. 

תוחלת חיים של כלב- איך להאריך את הזמן שלנו עם הכלב האהוב? 

תזונה בריאה ומאוזנת

אין אפס – מדובר בלי ספק בצעד החשוב ביותר. כלבים שניזונים מתפריט מגוון וממזון איכותי יאריכו ימים בהשוואה לחבריהם ללא דיאטה מאוזנת ועם מזון זול ומעובד. נכון, אוכל לכלבים איכותי יותר וגיוון של מזון זו הוצאה גדולה יותר. אבל בסופו של דבר זוהי הדרך היחידה שבה נוכל לשמור על איכות החיים של הכלב. נעזור לממש את מלוא פוטנציאל תוחלת החיים שלו. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו לגבי מותגי מזון מובילים שיתאימו לכלב שלכם לאחר ייעוץ עם הוטרינר. 

בריאות דנטלית

אומרים שהעיניים הן החלון לנשמה, אז אצל כלבים השיניים הן החלון לבריאות הגוף. פלאק, בקטריות וטרטר זה לא רק ריח רע ובעיות בשיניים ובחניכיים. אלא גם המקור מספר אחד לבעיות אחרות וחמורות באיברים הפנימיים כולל כשל מוחלט של איברים חשובים. הקפידו לצחצח את השיניים של הכלבים. לשמור עליהם עם צעצועים לכלבים וחטיפים דנטליים. כמובן לגשת אחת לכמה זמן לבדיקה וניקוי אצל הוטרינר. 

אימון גופני

כלבים חייבים לזוז ולהזיז את הגוף, מי יותר ומי פחות. אל תתחילו עם כושר ותזוזה בגיל מאוחר וחשוב מאד להתחיל עוד כשהכלב שלכם גור קטן. אם לכלב יש חצר גדולה והוא יכול לפרוק אנרגיה בעצמו זה נפלא. אך אם זה לא המצב החשוב שתדאגו לזה בעצמכם. באותה נשימה צריך לזכור שחשוב להכיר את הגבולות של הכלב שלכם ולא להקשות עליו עם פעילות גופנית מופרזת. 

העשרה וגירויים מנטליים

מדהים לגלות עד כמה תוחלת חיים של כלבים מושפעת מהדברים הללו. ממש כמו בני אדם גם כלבים זקוקים לגירויים מחשבתיים לכל אורך חייהם. בפרט כשהם מבוגרים יותר כדי למנוע הידרדרות מוחית. אפשר לעשות זאת עם צעצועים ומשחקים, חידות ופאזלים לכלבים ומסלולי מכשולים שתבנו בחצר. כדאי להקפיד על הפעילות הזו לפחות פעם בשבוע. 

בקרו את הוטרינר באופן קבוע

מומלץ לבקר אצל הוטרינר לפחות 4 פעמים בשנה ולרוב נעשה זאת בגלל הצורך בחיסונים וטיפולים שוטפים. כשמדובר על כלבים זקנים חשוב לעשות זאת יותר וגילוי מוקדם של מחלות שונות יאפשר לטפל בהן בזמן ולהאריך את תוחלת החיים. 

תוספי תזונה

ככלל צריך לזכור שמניעה של מחלות ובעיות רפואיות היא עדיפה על ניסיון לרפא אותן לאחר מכן. אנו ממליצים בחום לגשת לוטרינר ולבקש סדרת בדיקות דם שתראה לכם איזה חוסרים יש לכלב שלכם בדם. לאחר מכן תוכלו להשלים אותם בעזרת מזון רפואי לכלבים מתאים או בעזרת תוספי תזונה מיוחדים לכלבים (כן כן, תוספי תזונה זה לא רק לבני אדם). מומלץ לעשות בדיקה כזאת פעם בשנתיים-שלוש כדי לקבל תמונה עדכנית בכל פעם על החוסרים של הכלב. 

גלו עירנות כדי להאריך את תוחלת החיים של הכלב שלכם 

לבסוף חשוב לגלות עירנות בכל שלבי החיים של הכלב ובפרט בגילאים מאוחרים. חשוב לשים לב בפרט לראייה של הכלב, לחוש השמיעה, למצבו הקוגניטיבי (דמנציה אצל כלבים זה דבר שקיים וחשוב להכיר את זה ולגלות עירנות) וליכולת התנועה שלו. שינויים קטנים עשויים להעיד על תחילתן של בעיות גדולות וגילוי מוקדם יסייע לפתור אותן מבעוד מועד. 

נצלו את המוצרים בשוק להארכת תוחלת חיים של הכלב

כלבים בעידן שלנו נהנים מפיתוחים טכנולוגיים שמסייעים לשפר את איכות החיים וגם להאריך את התוחלת שלהם. כאן באתר תוכלו למצוא מזון איכותי, ציוד לשמירה על היגיינה דנטלית, משחקים וצעצועים ועוד שלל מוצרים שיעזרו לכם במשימה. 

לא בטוחים מה אתם צריכים? צרו קשר והמומחים שלנו תמיד ישמחו לעזור!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שיתוף המאמר:

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן