משלוחים והחזרות חינם לכל הארץ

הרבה יותר מסתם פינוק: כל מה שצריך לדעת על חטיפים לכלבים

חטיפים לכלבים

תוכן הכתבה

הם מספקים לכלבים שלנו תעסוקה, עוזרים לנו לאלף ולחנך אותם. הם מספקים ערכים תזונתיים חשובים ואפילו עוזרים לנקות את השיניים. אחרי כל זה רובינו עדיין מתייחסים אליהם בתור סתם נשנוש נחמד.

אז כן, הגיע הזמן להחזיר לחטיפים את הכבוד הראוי להם. להבין בדיוק מה המשמעות שלהם עבור הכלבים האהובים שלנו. כאן אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון עצום של חטיפים איכותיים לכלבים. אחרי הדברים הבאים יהיה לכם הרבה יותר קל לבחור את החטיפים המושלמים עבור הכלבים שלכם. עדיין לא בטוחים איזה חטיפים כדאי לקנות? תרגישו חופשי ליצור קשר עם המומחים שלנו שישמחו לעזור בכל שלב. 

מה השימושים של חטיפים לכלבים?

  • חטיפים לאילוף: חיזוקים חיוביים הם המפתח לשינוי התנהגותי אצל כלבים ולקיבוע של התנהגות רצויה. ישנם לא מעט סוגים של חיזוקים כאלו, החל מליטוף ומילה טובה ועד למשחק עם צעצוע. אין ספק בכלל שחיזוקים דרך הבטן הם הטובים והיעילים ביותר. חטיפי אילוף קטנים וקשים כדי שאפשר יהיה לתת הרבה מהם וכדי שהכלב יסיים אותם מהר וירצה עוד. מה שיעודד אותו לעשות מה שאנחנו מבקשים. 

חטיף באדי סנאק קוביות אילוף עם ברווז לכלב 80 גרם פטקס

  • חטיפים לגירוי מנטלי ומניעת שעמום: זה אולי לא נראה לנו ככה, אבל חטיפים הם דרך מעולה להפגת שעמום עבור הכלבים שלנו. הם מספקים גירוי מנטלי מצוין. עצמות גדולות ועבות, אוזניים מעושנות ורגלי בקר זו דרך מעולה לכלבים לאמן את המוח ולהפיג שעמום ומתחים. אגב – זה גם פתרון מצוין לכלבים שנוטים ללעוס ולכרסם חפצים שאסור להם. אפשר לנתב את ההתנהגות הזו די בקלות לחטיפים ועצמות. 

עצמות לעיסה עוף וכבד

עצמות לעיסה בקר במילוי עוף וכבד 5 אינץ פטקס

  • חטיפים להשלמה תזונתית: אפילו המזון האיכותי ביותר לכלבים לרוב לא מכיל 100 אחוזים מהערכים התזונתיים הנדרשים. זו דרך נפלאה להשלמה תזונתית ללא צורך בשימוש בתוספים. 
  • חיבור ובונדינג: כשאנחנו מביאים לכלבים שלנו חטיפים אנחנו בעצם אומרים להם שאנו אוהבים אותם. זו דרך מצוינת לחיזוק הקשר ודרך פשוטה וקלה להראות להם כמה שהם חשובים לנו. 
  • ניקוי שיניים: חטיפים דנטליים לכלבים זו אחת הדרכים היעילות ביותר עבור ניקוי שיניים לכלב. אגב, גם עצמות רגילות כביכול עושות עבודה מעולה ומסייעות לכלבים להיפטר מפלאק וטרטר. 

פטקס חטיף דנטלי – עצם קשר

פטקס חטיף דנטלי – עצם קשר

המשמעות של חטיפים בתפריט היומי של כלבים

אז אפשר להבין בקלות שחטיפים הם הרבה יותר מסתם פינוק ושהערך שלהם הוא משמעותי הרבה יותר, אך חשוב לחדד במיוחד את הנושא התזונתי. חשוב להבין שגם אם נבחר מזון יבש לכלבים האיכותי ביותר, הוא אף פעם לא יהיה מספיק ותמיד יהיה צורך בהשלמה תזונתית. התזונה האידיאלית לכלבים מורכבת מ-70 אחוז מזון יבש איכותי, 20 אחוז שימורים לכלבים (מזון רטוב) ועוד עשרה אחוזים חטיפים. על אף שהחטיפים מהווים את האחוז הקטן ביותר, הם אולי החלק המשמעותי והחשוב ביותר. מדוע? בגלל שהחטיפים (וגם המזון הרטוב) הם הדרך להעניק לכלבים שלנו את מה שחסר להם. ואיך נדע מה חסר להם? הדרך הטובה והמדויקת ביותר היא לגשת לבדיקת דם אצל הוטרינר ולאתר חוסרים תזונתיים. אבל ממש לא חייבים לעשות את זה. הדרך הפשוטה יותר היא לקרוא היטב את רשימת הרכיבים על המזון של הכלב וכך אפשר לראות בדיוק מה חסר. 

ורק כדי לסבר את האוזן – באתר תוכלו למצוא מגוון של חטיפים איכותיים בתוספת רכיבים תזונתיים משלימים איכותיים. אפילו חטיפים רפואיים לתמיכה בבעיות מפרקים, בעיות דנטליות, חיזוק מערכת העיכול, טיפול בעור ובפרווה ועוד. 

הזמינו חטיפי איכות לכלבים שלכם עוד היום

זה הזמן שלכם לפנק את החברים על ארבע עם חטיפים איכותיים ובריאים שיעשו להם שמח בלב ובבטן. תוכלו למצוא את הסוגים שאתם מחפשים בקלות דרך כלי הסינון החכם באתר. אם משהו לא ברור עד הסוף אתם מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ עם המומחים של גג לחיות בכל שלב.  

     

   

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שיתוף המאמר:

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן