משלוחים והחזרות חינם לכל הארץ

שנאוצר

כלב שנאוצר

תוכן הכתבה

אם חשבתם לאחרונה לאמץ חבר חדש על ארבע ואתם מחפשים כלב דעתן, שובב ונאמן. יכול מאד להיות ששנאוצר (Schnauzer) היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם. הכלבים הנפלאים ובעלי המראה המובחן שאי אפשר לפספס הם בני לוויה פשוט נהדרים שמתאימים בהחלט גם למשפחות עם ילדים קטנים. 

כאן אצלנו באתר תוכלו למצוא אוכל איכותי לכלבים, צעצועים ומשחקים לכלבים. כמו כן מגוון פריטי ציוד משלים  לכלבים לקראת האימוץ ואתם מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ איתנו בכל שלב. כעת, בואו נכיר קצת יותר לעומק את השנואצרים המתוקים.

רקע כללי

השנאוצר הוא גזע כלבים שמקורו בגרמניה והוא נחשב לסוג של כלב טרייר. 

השנאוצרים מגיעים בשלושה גדלים עיקריים – שנאוצר ענק שגובהו עד 70 ס״מ, שנאוצר בינוני שגובהו עד 50 ס״מ ושנאוצר ננסי בגובה של עד 36 ס״מ. הסיבה לכך שישנן כל כך הרבה וריאציות שונות היא שמשחר הימים מילאו השנאוצרים תפקידים שונים. לרבות שמירה על ילדים, רעיית עדרים, ציד של מכרסמים ועוד. כיום השנאוצרים הם כלבים מבוקשים ביותר בחוות ובשטחים חקלאיים. שם הם מסייעים במגוון פעולות שונות ומשתלבים בצורה אורגנית וטבעית למדי. 

היסטוריה

השנאוצר הורבע לראשונה בגרמניה סביב המאות ה-15 וה-16. השנאוצרים הראשונים היו ככל הנראה מהסוג הבינוני ותפקידם היה ציד מכרסמים וחיות קטנות. בנוסף, לא מעט שנאוצרים שימשו כמלווים ושומרים של סוחרים באותם הימים ואפילו סיפקו הגנה על הדוכנים השונים מפני גנבים וכייסים. 

עד למאה ה-19 לערך סווגו השנאוצרים בתור פינצ׳רים שעירים ובשנת 1880 נרשמו לראשונה בתור גזע נפרד. את השנאוצר הננסי החלו לפתח לקראת שנת 1900 כשהמטרה העיקרית של המהלך הייתה ציד של חיות קטנות ובעיקר של עכברושים. ב-1909 החלו לפתח את הגזע הגדול על ידי הרבעות עם כלבי דני ענק וכלבי בקר בלגים. הרעיון היה ליצור כלבי שמירה גדולים וחזקים מחד ומאידך אינטליגנטיים ונאמנים ביותר. 

אופי ומאפייני אישיות של השנאוצר

השנאוצר הם אינטליגנטיים ביותר, בדרך כלל הרבה מעל לכלב הממוצע. הם אוהבים לחקור את הסביבה שלהם, יצירתיים במיוחד. הרבה פעמים מפגינים גם עקשנות רבה באופן המחשבה שלהם. 

השנאוצרים ידועים בנוסף בנטייה שלהם להביע חיבה רבה לבני המשפחה שלהם ואף לגונן עליהם מאד. הם טריטוריאליים למדי וינבחו באופן מיידי כשזרים מתקרבים לסביבה שלהם. יחד עם זאת, כאשר הבעלים מקבלים אורחים לשלום, השנאוצרים יישרו קו ויביעו כלפיהם חיבה מיד. זה קשור אולי לעובדה שהם פשוט אוהבים להיות במרכז העניינים. 

טיפול בכלב שנאוצר

למרות שמדובר על כלבים שהורבעו במקור לחיים בחווה, הם מסוגלים להתאים את עצמם בקלות לכל סביבה. ויפרחו גם בערים סואנות, בתנאי שנוכל לספק להם פעילות גופנית מספקת מדי יום. כך או כך השנאוצרים זקוקים ללא מעט אינטראקציה עם בני האדם. אם יש אפשרות למחייה בחצר מגודרת זוהי ככל הנראה האופציה הטובה ביותר. השנאוצר הממוצע זקוק לשעה יומית של פעילות לכל הפחות. אפשר לצאת להליכות כמה פעמים ביום, לשחות או לשחק עם פריזבי או כדור בפארק. 

את השנאוצר רצוי להתחיל לאלף כבר בגיל צעיר. הוא זקוק לאילוף אסרטיבי, עקבי וסבלני ויגיב מצוין לחיזוקים חיוביים כמו חטיפים, ליטופים ואפילו מילה טוב בקול מעודד ומלטף. 

האכלה

הכמות היומית המומלצת של מזון לשנאוצר הממוצע היא של כוס אחד עד שתיים של מזון לכלבים איכותי. חשוב להקפיד על אוכל פרימיום לכלבים עם מקור חלבון איכותי. מומלץ לגוון עם חטיפים לכלבים מדי פעם (לא יותר מ-10 אחוזים מסך כמות המזון היומית). אפשר גם לפנק פה ושם עם אוכל רטוב לכלבים מקופסת שימורים. 

את כל מה שאתם צריכים לגידול שנאוצר תוכלו למצוא כאן באתר

בשורה התחתונה מדובר על כלבים נאמנים ונוחים שמתאימים מאד לחיי משפחה. אם עדיין לא יצא לכם לגדל כלב, יש כמה וכמה דברים שצריך לדאוג להם מראש כמו מזון איכותי, מיטה לכלב נוחה, כלי אוכל, צעצועים וחטיפים ועוד. 

את כל הדברים האלו תוכלו למצוא כאן באתר ואם אתם לא ממש בטוחים מה חשוב לרכוש בשלב הראשון אתם מוזמנים לפנות אלינו ולהתייעץ בכל שלב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שיתוף המאמר:

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן