משלוחים והחזרות חינם לכל הארץ

עולם של טיפוח: התכשירים ומוצרי הטיפוח לכלבים שכדאי להכיר

טיפוח הכלב

תוכן הכתבה

עד כמה אתם אוהבים את הכלבים שלכם וכמה אתם מוכנים להשקיע בעבורם? אנחנו יכולים רק לנחש שהתשובות שלכם הן ״מאד״ ו״הרבה מאד״. סביר מאד שאתם עושים זאת במגוון דרכים שונות. מפנקים אותם בחטיפים לכלבים טעימים, לוקחים אותם לטיולים בפארק ובחיק הטבע, מלטפים אותם ומתכרבלים איתם ועושים כל מה שאפשר כדי שירגישו יותר טוב. 

ואם אתם רוצים לפנק אותם באמת, אז למה לא להשקיע עם מוצרי טיפוח איכותיים ושגרת טיפוח קבועה? נראה שמרבית בעלי הכלבים לא משקיעים בתחום הזה. במקסימום הולכים על איזו הברשה פעם בכמה זמן, ולמען האמת זה ממש חבל. בעידן שלנו יש כל כך הרבה מוצרי טיפוח נעימים ומפנקים וכאן באתר תוכלו לבחור מתוך מגוון מוצרים איכותיים ומומלצים. בהמשך ניגע במוצרי טיפוח נפלאים שכדאי להכיר. קודם כל חשוב לנו לומר כמה מילים על טיפוח כלבים באופן כללי ועל החשיבות של זה. 

טיפוח כלבים – למה זה חשוב ומה היתרונות של זה?

חשוב להבין שטיפוח של כלבים זה לא רק עניין של פינוק, אלא דבר חשוב במיוחד שיבטיח איכות חיים לחברים שלנו על ארבע.

סיבות טובות להשקיע בשגרת הטיפוח של הכלבים שלנו:

  • בגלל הבריאות: כלבים מטופחים הם כלבים בריאים יותר. שימוש בתכשירי טיפוח וניקיון ירחיקו את הטפילים שמביאים מחלות וגורמים לכלבים לגרד ותגובות אלרגיות. אינספור מחקרים מראים כי כלבים מטופחים הם כמעט תמיד כלבים מאושרים יותר. 
  • למנוע כאבים: כלבים שסובלים מחוסר טיפוח הם גם כאלו שסובלים כמעט תמיד מכאבים מיותרים. כך למשל כלבים עם בעיות דנטליות לרוב יסבלו מכאבים בפה ויתקשו ללעוס את האוכל שלהם. 
  • בשביל התחושה שלנו הבעלים: כלב לא מטופל הוא לרוב כלב מסריח שלא נרצה להתקרב אליו. כשאנו משקיעים בשגרת הטיפוח של הכלב שלנו זה מעודד באופן כמעט אוטומטי את הקרבה בינינו. 

סוגי טיפוח ומוצרים מומלצים

אז מה זה בעצם אומר טיפוח לכלב? ובכן, כפי שתראו מיד מדובר בעולם ומלואו, לא פחות מזה. נעבור עכשיו על כל סוגי הטיפוח השונים ונגע בכמה מוצרי טיפוח לכלבים מומלצים שגם תוכלו למצוא כאן באתר. 

הברשות

אחד הדברים החשובים ביותר בשגרת הטיפוח של הכלבים. הברשות עוזרות להיפטר מפרווה מתה ומלכלוכים, תורמת למראה פרווה נקייה וזוהרת. בנוסף מסייעת לכלבים לקרר את הגוף שלהם בצורה טובה יותר. תוכלו למצוא מגוון של מברשות / מסרקים לכלבים וכל אחד מתאים לסוג אחר של פרווה, מוזמנים להתייעץ. 

מברשת סליקר לפרווה פטקס

מקלחות

גם מקלחות זה משהו שכדאי להקפיד עליו, אמנם לא בתדירות של הברשות (שכדאי לעשות מספר פעמים בשבוע), אבל כן ברמה של פעם בחודש. לצורך כך חשוב להשתמש בשמפו ייעודי לכלבים (ויש באתר לא מעט סוגים שתוכלו לבחור מהם). אצל כלבים עם ריח רע מהגוף מומלץ להכיר סוגים שונים של שמנים וכן בשמים לכלבים שגם אותם תמצאו בשפע באתר. 

היגיינה דנטלית

עולם ומלואו בתחום של טיפוח כלבים ואפשר למצוא מאות מוצרים נפלאים. אבקה דנטלית לכלבים, משחת שיניים לכלבים, עשרות סוגים של מברשות שיניים ייעודיות, ג׳ל לניקוי שיניים ועוד ועוד. חשוב מאד להשקיע בטיפוח דנטלי כדי למנוע מצבים לא נעימים של עששת, דלקות וצורך בעקירות.  

טיפוח ציפורניים

עוד דבר שחשוב מאד להשקיע בו הוא טיפוח של הציפורניים ובעיקר גזיזה ושיוף. המוצרים היעילים ביותר כאן הם קוצצי ציפורניים מקצועיים לכלבים שתוכלו למצוא באתר במחירים מעולים. 

ניקוי עיניים ואוזניים

כלבים רבים סובלים מבעיות של דמע יתר בעיניים ומהצטברות של חיידקים והפרשות באוזניים. במקרים האלו חייבים להקפיד על שגרת ניקיון קבועה כדי למנוע החמרה ומצבים בהם מתפתחת דלקת בעקבות זאת. ניתן לעשות זאת באמצעות תכשירים ייעודיים לניקוי האוזניים והעיניים כמו תמיסות מיוחדות או מגבונים לניקוי. 

זכרו – טיפוח כלבים נעשה עם מוצרים ייעודיים בלבד!

אנשים רבים מנסים לחסוך ולהשתמש במוצרים המיועדים לבני אדם כמו משחות שיניים וסוגים של שמפו לטיפוח הכלבים שלהם. צריך לזכור שזה מסוכן  יותר וכי רכיבים רבים בתכשירים הללו עשויים להיות רעילים עבורם. השתמשו אך ורק במוצרים המיועדים לכלבים ותוכלו לדאוג לאיכות חיים גבוהה לחברים שלכם על ארבע.  זקוקים לסיוע ומידע נוסף? צרו קשר ונשמח לעזור!

לקריאה נוספת: 

10 טיפים מנצחים לטיול עם הכלב שלכם 
תספורת לכלב בבית: לחסוך ולכייף ביחד 
צחצוח וניקוי שיניים לכלבים- דברים שחייבים לדעת 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שיתוף המאמר:

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן