משלוחים והחזרות חינם לכל הארץ

שנהיה בריאים: האם החתולים שלנו הופכים אותנו לבריאים יותר?

ילד עם חתול

תוכן הכתבה

אם היינו שואלים באופן אקראי אנשים ברחוב מה צריך לעשות בשביל לחיות חיים בריאים יותר, כנראה שהיינו מקבלים מנעד רחב ביותר של תשובות וכיוונים. רוב הסיכויים שהיינו שומעים דברים כמו תזונה בריאה ומאוזנת, הקפדה על כושר גופני על בסיס קבוע, הימנעות ממתח ולחץ בעבודה, שינה טובה ורציפה וכך הלאה. קשה מאד להאמין שאחת התשובות שהיינו מקבלים היא אימוץ וגידול של חתולים בבית, אבל מסתבר שלא פחות מכל הדברים האלו יש לדבר הזה לא מעט סגולות חשובות לחיים בריאים. 

על מה בדיוק מדובר? מיד נסביר בדיוק איך חתול בבית קשור לבריאות שלנו. רגע לפני נזכיר שאם אתם מחליטים בשעה טובה לאמץ חתול חמוד, כאן באתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים לשם כך. החל ממזון איכותי לחתולים של מותגים מובילים, דרך צעצועים, חטיפים ומשחקים ועד תכשירי טיפוח לחתולים. מוזמנים ליצור קשר ולהתייעץ בכל שלב. 

ככה אימוץ חתולים משפיע לטובה על הבריאות שלנו

אימות חתולים גורם להפחתת סטרס ושיפור מצב הרוח

על פי מחקרים בתחום, רבע שעה עד חצי שעה ביום של משחק, ליטוף וכרבול עם חתולים יספיקו כדי לשפר את מצב הרוח באופן משמעותי ולהפיג מתחים. זה קשור להפרשת סרוטונין (ההורמון שגורם לנו להרגיש טוב) מוגברת והפרשת קורטיזול פחותה שמביאות לתחושה הזו. 

שיפור הבריאות הפיזית

לחתולים בבית ישנה השפעה ישירה גם על הבריאות הפיזית ולא רק על הבריאות הנפשית. הם מסייעים לחזק את המערכת החיסונית, מפחיתים את הסיכון להתקפי לב ומחלות לב. הם אפילו מפחיתים את הסיכון לאסתמה ואלרגיות בקרב ילדים. 

חתולים גורמים לנו לזוז יותר

נכון, כלבים הם אלו שמקבלים את רוב הקרדיט בתור פרטנרים מעולים לפעילות גופנית. זה ממש לא אומר שגם החתולים הם פרטנרים טובים שכאלו. אם אתם כבר מגדלים חתול אתם יודעים ששמירה על כדורי הפרווה פעילים זו משימה בפני עצמה. כל טכניקת משחק שהיא היא בגדר פעילות גופנית מעולה עבורכם. 

חתולים מצמצמים נוכחות של מכרסמים ונחשים: חוש הציד אצל חתולים הוא חד ביותר. אפילו שחתולי הבית צדים למטרות משחק יש לכך השפעה חיובית רבה עלינו. הם מרחיקים מכרסמים כמו עכברים ועכברושים שהם נשאים של הרבה מחלות מסוכנות לאדם. הם גם מרחיקים מהחצר נחשים שעלולים להכיש ולפגוע בילדים. 

חתולים עוזרים לנו להכיר חברים חדשים

כל מי שמגדל חתול יודע עד כמה קל להכיר אנשים חדשים שאוהבים חתולים בעצמם. למעשה, יש לא מעט מחקרים שמראים שבעלי חתולים מרגישים פחות בודדים בהשוואה לכאלו שלא מגדלים חתולים. אז אם אתם רוצים להכיר אנשים חדשים ולהיות קצת יותר חברותיים שווה לשקול את הצעד של אימוץ חתול. 

חתולים טובים לילדים

כשילדים מסתכלים על חיית מחמד ומנסים להבין מה היא מרגישה או חווה זה יכול ללמד אותם על אמפתיה כלפי הסובבים אותם. מעבר לכך גידול של חתול עוזר ללמד על אחריות ועל דאגה לאחר. הקשר הייחודי שעשוי להיווצר יכול לעזור גם להתגבר על אירועים טראומטיים בעבר.   

אימוץ חתולים

חתול מאושר = בעלים מאושרים

בסופו של דבר מדובר על מעגל קסמים פשוט ביותר. כשהחתול שלנו חי חיים טובים ומלאים, אנחנו נהיה יותר בריאים ונחייה יותר טוב. עם כמה שזה נשמע בסיסי זה פשוט מאד עובד. 

אז מה זה אומר חיים טובים ומלאים? 

התשובה לשאלה הזו היא יחסית מורכבת וכוללת לא מעט פרמטרים. החל מתזונה איכותית על בסיס קבוע, מיטה חמה ופינה פרטית נוחה בבית. מומלץ על הימנעות ממצבי סטרס, שירותים נקיים במקום פרטי שרחוק מהאוכל, מיטה לחתול או כל דבר שיכול להפריע. כמובן זמן למשחק וביטוי של אינסטינקט הציד, קשר טוב עם הבעלים ועוד. 

מיטת כיס מנומרת לחתול ולכלב

מיטת מערה לחתול ולכלבים קטנים – דגם מנומר

מיטת אוהל לחתול סופר פטס עם כרית נשלפת כחול

מיטת אוהל עם כרית מרופדת לחתול 2 ב-1 סופר פטס

יכול מאד להיות שאתם כבר מודעים לכל הדברים האלו או לפחות לחלקם. כמו שאפשר להבין אלו הם דברים שבהחלט אפשר לשפר. כאן אצלנו באתר תוכלו למצוא מוצרים איכותיים במחירים מעולים שיעזרו. מזון איכותי של מותגים מובילים, מגוון צעצועים / משחקים לחתולים, חטיפים לחתולים, מיטות נוחות מכל הסוגים, מתקני גירוד ועוד.

מתקן גירוד מנשון 100 קפוצינו

מתקן גירוד לחתול מנשון 100 Petrebels

צריכים עזרה והכוונה לפני רכישה? צרו קשר והמומחים של גג לחיות ישמחו לעמוד לשירותים ולתת מענה בכל זמן. 



כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שיתוף המאמר:

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן