משלוחים והחזרות חינם לכל הארץ

חום אצל כלבים: כך תעברו את הקיץ עם החברים על ארבע בשלום

חום אצל כלבים

תוכן הכתבה

להאזנה למאמר

אם נדמה לכם שמדי שנה הקיץ הולך ונעשה יותר חם, דעו שאתם לגמרי לא מדמיינים. ההתחממות הגלובלית עושה את שלה. ואם אתם חושבים שאתם סובלים מהחום הכבד והלחות, שלא תדעו מה קורה לחברים שלנו הכלבים. 

ובכן, האמת שכדאי שכן תדעו, במיוחד אם אתם מגדלים כלב בבית. ומעבר לכך גם חשוב מאד שנדע איך להקל עליהם את החוויה הלוהטת. לפני שנסביר בדיוק למה הכלבים שלנו צריכים יותר עזרה והתחשבות בקיץ ואיך נוכל להקל עליהם, נזכיר שכאן באתר תוכלו למצוא אינספור מוצרים מעולים שיעזרו ואתם מוזמנים להתייעץ עם המומחים שלנו בנושא בכל זמן. 

למה הכלבים שלנו סובלים יותר בקיץ?

תחשבו על היום הכי חם שחוויתם לאחרונה שבטח היה לא קל בכלל. ועדיין, סביר להניח שהוא היה קל יותר לכם מאשר לכלבים שלכם. לבני אדם בניגוד לכלבים יש מערכת קירור יעילה הרבה יותר – בלוטות הזיעה. נכון, אין דבר יותר מעיק ומעצבן מלהזיע בקיץ. אבל האמת היא שזו פעולה חשובה שבעצם עוזרת לגוף שלנו לקרר את עצמו. 

לכלבים שלנו אין מערכת כזו, וכדי לקרר את עצמם הם למעשה מבצעים פעולה שנקראת הלחתה. אותה נשימה כבדה עם פה פתוח ולשון בחוץ שכולנו מכירים אצלם בקיץ. זהו מנגנון קצת פחות יעיל, ובנוסף לזה, לכלבים שלנו יש גם מעטה פרווה כבד, למי יותר ומי פחות. זה אומר שקשה להם הרבה יותר להתקרר ושהם חשופים הרבה יותר למכת שמש או התייבשות. בואו ננסה להבין איך למנוע את הדברים האלו ואיך נעזור להם לעבור את הקיץ בשלום. 

עוברים את הקיץ בכיף – 5 טיפים מנצחים

הנה כמה רעיונות ודגשים בסיסיים שיעזרו לכם לשמור על הכלב בטמפרטורה הנכונה:

משטח קירור מתאים

הרבה כלבים נהנים בחורף ממיטה פלאפית עם בדים מחממים וזה רעיון קצת פחות טוב בחודשי הקיץ. באתר תוכלו למצוא מגוון מזרני קירור מבדים נושמים וכאלו שמרחיקים טמפרטורות גבוהות. תוכלו גם למצוא מיטות מוגבהות כשהכלב רחוק מהחום שבקרבת הרצפה. 

מזרן מצונן לכלב גדול AKC

בילוי בבריכה לכלבים

אם יש לכם חצר גדולה, למה שלא תפרגנו לכלב שלכם עם בריכה לכלבים? תוכלו למצוא מגוון של בריכות מחומרים עמידים באתר. בנוסף אפשר גם לבקר במעיינות ואתרים בהם הכלב יכול לרחוץ וגם בים, שימו לב שאתם מקפידים על כל כללי הבטיחות. 

בריכה מתקפלת לכלב

מתכונים קרים ומרעננים

אפשר להכין לכלבים שלנו כל מיני חטיפים מרעננים בקלות בבית. פשוט להקפיא חטיפים טעימים או מזון רטוב עם קצת מים. אפשר להכין מעין שלגונים מחלב שיבולת שועל עם פירות טעימים שמתאימים לכלבים. אתם יכולים להקפיא גם צעצועים. משחק עם קרח גם יגרום לכלב שלכם לצרוך יותר נוזלים באופן עקיף. 

מקום מוצל ונעים

אתם חייבים לוודא שלכלב שלכם שלכם יש פינה מוצלת וקרירה תמיד ובעיקר שהוא לא חשוף לשמש בשעות השיא של היום. אם הכלב שלכם רגיל להיות בחוץ בדרך כלל (ואפילו אם יש לו פינה מוצלת, שווה לשקול להכניס אותו הביתה למזגן בימים החמים ביותר של השנה ובשעות הבעייתיות). 

קרח במים

טיפ פשוט וקל הוא להוסיף קרח למים ככה שבכל שלוק הגוף של הכלב שלכם יתקרר בצורה יותר יעילה וטובה. שימו לב שאתם לא שמים קוביות קטנות מדי שעלולות לפצוע או לגרום לחנק חלילה וחס. 

חשד להתייבשות או מכת חום? גשו לוטרינר בהקדם!

חשוב מאד לגלות עירנות למצב של הכלב שלנו בחודשים החמים של השנה. אם הוא או היא מפגינים תסמינים כמו טשטוש, התעלפות, נשימה כבדה, חוסר אנרגיה, חוסר תאבון, היעדר מתן שתן או תסמינים של דיכאון וסטרס, יכול להיות שהסיבה לכך היא חום מופרז שבא לידי ביטוי במכת חום או בהתייבשות. בכל חשד הכי קטן מומלצת לגשת לוטרינר שלכם לקבלת טיפול מקצועי, זה עשוי להציל חיים. 

כל המוצרים שאתם צריכים מחכים לכם כאן באתר!

בריכות לכלבים, מיטות מוגבהות ומזרני קירור, חטיפים לכלבים ומזון רטוב שאפשר להקפיא, מתקן שתייה לכלב ועוד. כלו אלו מחכים לכם כאן באתר וזה הזמן להצטייד לקראת ימי השרב הכבד. 

זקוקים לעזרה והכוונה נוספת? המומחים של גג לחיות זמינים עבורכם בכל זמן!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שיתוף המאמר:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

מוצרים קשורים

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן