משלוחים והחזרות חינם לכל הארץ

תספורת לכלב בבית: לחסוך ולכייף ביחד

תספורת לכלב

תוכן הכתבה

טיפוח הכלבים שלנו הוא חלק חשוב ביותר בשמירה על הבריאות שלהם. מפעם לפעם חשוב להקפיד על פעולות ניקיון, טיפוח וקיצוץ של השיער. באופן טבעי הרבה אנשים בוחרים לשלם על השירותים האלו ולא לעשות זאת בעצמם כדי לחסוך זמן ומאמץ. אך במקרים של כלבים הזקוקים לתספורת ומקלחות בתדירות גבוהה זו עשויה להיות הוצאה משמעותית וכבדה. 

אז מה עושים? פשוט מספרים את הכלב בבית. כדי לעשות זאת אנו צריכים מוצרי טיפוח לכלב מתאימים, כאן באתר תוכלו למצוא את הכל ולהזמין אליכם עד הבית (במחירים מעולים ללא תחרות כמובן). אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בנושא הזה בכל שלב, וכעת עבור למדריך המזורז והמקיף – איך לספר כלב בבית?

הכינו את הציוד מראש לתספורת לכלב 

עוד לפני שנתחיל חשוב להכין את הציוד לתספורת לכלב מראש ואלו הם הדברים שאנו צריכים: 

  • מברשת לשיער לכלבים: מומלץ להצטייד במברשת איכותית שתשמש אותנו לטווח הרחוק. לכלבים עם פרווה ארוכה ומלאה מומלץ לבחור במברשת עם שיני מתכת ולכלבים עם פרווה קצרה גם מברשת פלסטיק או סיליקון תתאים. 

מברשת שיער לכלבים

מברשת שיער דו צדדית לכלבים פרפלאסט

  • מכונת תספורת לכלבים: אם אתם מתכוונים לחזור על הפעולה הזאת פעמים רבות בעתיד, כדאי מאד לקנות מכונת תספורת ייעודית לכלבים שהיא בטוחה ומותאמת לחברים על ארבע. הימנעו משימוש במכונות תספורת לבני אדם. 
מכונת תספורת לכלבים
מכונת תספורת לכלבים אנדיס

 

  • מספריים לכלב: חשוב שיהיו חדות ובעיקר מקצועיות. מספריים כאלו יחתכו את השיער בקלות ללא משיכות ומריטות של שערות. 
  • שמפו לכלבים: חשוב לבחור בתכשיר איכותי וייעודי לכלבים שיקל על המלאכה. 
שמפו שיבולת שועל ורימון
שמפו לכלבים שיבולת שועל ורימון

 

תספורת לכלב בבית – צעד אחר צעד

  • חפיפה: חשוב לעשות זאת לפני תספורת במיוחד אם הפרווה לא נקייה. הכינו את איזור הרחצה מראש ושקלו לעשות זאת בחוץ ביום חמים. ודאו שאתם רוחצים את הכלב היטב לאחר החפיפה ושלא נשארות שאריות של סבון. חשוב לוודא ייבוש מוחלט לפני ההברשה. 
  • הברשה: זה הזמן להבריש את הכלב היטב ולהיפטר משיער מת ועודף. התחילו מכיוון הראש ורדו לעבר החלק התחתון של הגוף. עשו זאת בעדינות כדי לא להלחיץ את הכלב וליצור גירוי מיותר והיו עדינים במיוחד באזור הבטן הרגישה. 
  • תספורת באמצעות מכונה: מרבית המכונות מגיעות עם אפשרות לבחירת אורך התספורת. מומלץ להתחיל בשלב הארוך ביותר ולרדת בהדרגה עד לאורך הרצוי. הקפידו על פעולה חלקה וטבעית ואל תלחמו בקבוצות שיער מסובכות שלא יורדות. פעולה אגרסיבית מדי היא לא נעימה לכלבים ועלולה לגרום לגירוי בעור. בנוסף חשוב לשים לטמפרטורה של המכשיר שעולה לאחר זמן ארוך של שימוש. אם הלהבים חמים מדי עשו הפסקה. חשוב לשמור על להבים חדים כדי למנוע תלישה ומשיכה של הפרווה. 
  • תספורת באמצעות מספריים: המספריים זה כלי נהדר לתספורת באזורים שלא נוח לספר עם המכונה. אוזניים, אזור האף והפנים, הבטן וכפות הרגליים וכן הלאה. חשוב לעשות זאת בזהירות וכאשר הכלב נינוח בלבד.  

כיצד נרגיע כלב במתח?

כמובן שעבור הרבה כלבים זמן התספורת הוא זמן של חרדה ואפילו פחד. ככלל, אם הכלב מפגין חרדה משמעותית עדיף אולי לחכות עם זה לזמן אחר, אך ישנן דרכים פשוטות יחסית להרגעה אם לא מדובר על מצב חמור. 

נסו להיעזר בחטיפים לכלבים וכן צעצועי לעיסה לכלבים. הסחת דעת טובה תעזור תמיד ותאפשר לכלב עיסוק אחר בזמן התספורת. בנוסף אפשר לנסות לנגן בבית מוזיקה מרגיעה (מוזיקה קלאסית זו בחירה מעולה), טכניקה שהוכחה אינספור פעמים כיעילה ויש הרבה מאד כלבים שממש נרגעים מזה. בנוסף – ברוב המקרים ליטוף וזמן משחק קצר לפני התספורת בהחלט יספיקו, ככה ששווה להתחיל קודם כל בזה. 

הכינו את אזור התספורת מראש

לסיכום נזכיר שהכנה מוקדמת של אזור התספורת זה הדבר היעיל ביותר וזה יאפשר לכם לסיים עם המלאכה מהר ללא לחץ מיותר של הכלב. הכינו לכם גיגית, מקור מים זורמים, תכשירים לניקיון וטיפוח, כלים לתספורת כמובן וכמה וכמה מגבות יבשות ונקיות. 

ככל שתחזרו על הפעולה הזאת יותר כך היא תרגיש טבעית יותר עבור הכלב ותעבור מפעם לפעם בצורה חלקה יותר. 

זכרו שכאן באתר תוכלו למצוא את כל הציוד הנדרש לתספורת במחירים מעולים ובמשלוחים מהירים עד הבית. צוות המומחים שלנו ישמח לייעץ, להכווין ולעזור תמיד, תרגישו חופשי לפנות אלינו בכל שלב!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

שיתוף המאמר:

מאמרים קשורים

דילוג לתוכן